Dank jullie wel voor de reacties,
Om welk type ED het gaat weet ik nog niet. De keuringsarts van het UWV vond dat al mijn “mankementen” wel verdacht veel leken op een bindweefselziekte.
Na grondig onderzoek en lezing van het verslag van de reumatoloog, bleef hij bij zijn verdenking. Dus ik op onderzoek uit op het internet en ja, heel veel van mijn klachten komen voor bij ED. Daarna naar de huisarts, zijn commentaar was: Daar zou ik zelf nooit aan gedacht hebben, maar als je alles op een rijtje zet zou het goed mogelijk zijn dat ik ED heb.
Enkele klachten zijn: overstrekking van knieën en ellebogen, bochel (kyphose), veelvuldig scheuren van banden en pezen (in de voet), veel kramp in de voeten, fibromyalgie, lenig zijn, necrotisch littekenweefsel, zwarte fiebeltjes voor de ogen, veel hoofdpijn, spastische dikke darm met als gevolg chronische diarree (5-13x per dag) moe moe moe .En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Mijn moeder is geboren met maar 1 hartklep, zij had een heel “poezelige” (perzikachtige) huid en is overleden aan perforatie van de luchtpijp.
Ik zal jullie mailtjes uitprinten en meenemen naar de huisarts, en met hem overleggen waar ik het beste naar toe kan gaan.