Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tanken???

  • ehlers-danlos

    Ik was vandaag met mijn ma bij de makro en we moesten tanken.

    Normaal laten we dit doen maar bij de makro daar zit niemand dus moesten we het zelf doen.

    Nou had ik dat nog nooit gedaan (heb geen rijbewijs) dus ik ging het wel even doen, nou echt nooit meer, de kracht die je moet zetten is geen pretje, plus me duimen gingen natuurlijk weer uit de kom.

    hoe doen jullie dit?

  • CreaMieke

    Bij het tanken maak ik altijd gebruik van een klepje dat eraan zit waardoor je niet constant druk moet zetten maar dat klepje het vanzelf doet. Sommige tankstations hebben dat afgezet omdat er mensen zijn die dan zo tanken, in de auto stappen en wegrijden zonder betalen en de slang blijft dan achter terwijl die nog loopt. Dus ik let er wel op dat ik de tankstations in de buurt ken die het wel nog hebben. Hierdoor hoef je maar even kracht te zetten en de rest van de tankbeurt gaat vanzelf. Dat scheelt wel natuurlijk.

    Hopelijk heb je hier iets aan.

    Liefs

    Mieke

  • ehlers-danlos

    Hoi Mieke,

    Nou dat was hier vroeger ook maar inderdaad de meeste stations hebben dit niet meer.

    Die bij ons in de buurt wordt er altijd voor ons getankt (handig als je buren de eigenaar zijn) en normaal gaan we dus ook gewoon naar binnen om te vragen of iemand daar voor je wilt tanken en eigenlijk hebben we nog nooit een nee als antwoord gehad.

    Dus meestal lukt het wel gelukkig

  • Blitskikker

    Hallo,

    Ik heb zo'n plastic pinnetje dat aan mijn sleutelbos hangt. 1 keer knijpen, pinnetje door de hendel steken en je hoeft niet meer te knijpen. Heb hem ook als reclame object gekregen. Weet helaas niet waar ie te koop is. Heet geloof ik een tank key..? Helaas kun je hem niet overal gebruiken

    ehlers-danlos schreef:

  • ehlers-danlos

    naar mijn weten mogen die dingen niet gebruikt worden, is mij verteld door mijn buurvrouw (die heeft een eigen tankstation en zelfs hun mogen het niet gebruiken)

    ik weet er verder het fijne niet van, maar vroeger zaten die dingen er standaard op.