Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie kan mij er meer over vertellen

  • cindy

    Hallo,

    ben afgelopen woensdag bij de internist geweest en die wil mij nu doorverwijzen om te kijken of ik EDS heb. Ik moest kijken van haar op internet om te kijken of ik mijzelf hierin kon herkennen. Nu blijkt dat toch zeker wel voor 95% van de symptomen van type IV overeen te komen met mij en mijn verleden. Wie heeft ook dit type en kan mij er meer over vertellen? zit nu even in een dalletje.

    Groetjes cindy

  • kristien

    hallo cindy

    mijn man peter heeft het ehlers-danlos syndroom

    het beste is eerst naar een geneticus gaan

    ik weet niet dat je in belgie woont of nederland

    maar het uz Gent bij de dienst genetica kennen ze het en ze doen daar ook onderzoek er naar

    eds

    probleem is bij mijn echtgenoot hebben ze zijn type nog niet gezien daar in het uz

    via biopsie van je huid kunnen ze toch al iets bepalen in welk type dat je valt

    het probleem met eds is dat vele dokters niet weten wat het is of het simpel over het hoofd zien

    en ook er wordt er zo weinig onderzoek naar gedaan en dat is het ergste wat er is je weet dat je gelijk hebt wat er aan de hand is met je lichaam maar soms willen ze je niet geloven of wat wij tegen gekomen zijn het zit tussen je oren en dat is helemaal niet waar het bestaat en zo onstaat er soms erg onbegrip

    er is ook een ook groep over bindweefsel en dat is belgie bindweefsel.be of ved nederland

    maar geef het niet op blijf vechten je staat er niet alleen voor

    je kan ook denk ik me hier kan bereiken

    maar jij weet wat je hebt en daarvoor moet je opkomen en als ze je type noemen Iv dat is het vasculaire type maar dat kan je via de geneticus terecht