Na lange tijd afwezig, ben ik er weer.

Ik kan alleen momenteel niet inloggen in mijn moderator account, maar dit zal snel opgelost zijn.

Ondertussen heb ik veel tegenslagen gehad, vandaar dat ik hier niet te vinden was, maar heb het ook gewoon erg druk daarnaast.

Ik heb sinds een paar weken eindelijk mijn braces voor me vingers en duimen (MCP-gewrichten) en die gebruik ik meestal met typen of fotograferen.

Het zijn nog wel tijdelijke, als ze me bevallen krijg ik de echte.

Die voor mijn linker hand wordt dan waarschijnlijk zilver en voor mjn rechterhand helaas niet, want dat is niet mogelijk, dus die wordt hardplastic in huidskleur. (ik heb nu aan beide handen hardplastic in zwart)

Verder gaan we (mijn moeder en ik) kijken of het sportcentrum mercator (is pas nieuw) wat is, om 2 keer in de week te sporten (het JBI heeft er een gedeelte van gehuurd).

Dan doen we 3 keer per week oefeningen (1 keer hydro wat we al doen, en dan 2 keer wat anders, misschien yoga of thai chi en nog iets in het water).

Verder ben ik 2 weken terug begonnen met mijn stage, het is wel erg vermoeiend moet ik zeggen, maar ik hoop dat ik het volhou, want ik wil wel deze studie afmaken.

Hoe gaat het met jullie???

*update*

Ik kan weer inloggen via mijn moderator account